Hübsch to duńska firma założona w 2010 roku przez trójkę przyjaciół: Flemming’a Hussak’a, Jannie Krüger i Daniel’a Henriksen’a. Sama nazwa jest nietypowa dla firm pochodzących z Danii, jednak absolutnie nie przeszkodziła osiągnąć marce spektakularnego sukcesu na rynkach międzynarodowych. U podstaw leżących idei przyświecającej stworzenie tego brandu było marzenie budowy czegoś unikalnego oraz pasja do dobrego designu. Zespół kreatywny pracujący na co dzień w Danii tworzy jakościowe produkty, które oferują trochę więcej niż nordycki minimalizm. Znajdziemy tutaj bowiem wyraziste kolory, kwiatowe wzory oraz surowe niewykończone barwnymi lakierami naturalne meble dębowe. Co roku firma wypuszcza 2 kolekcje: Tendencies na wiosnę oraz Occasions na jesień. Obie zawsze w zgodzie z aktualnymi trendami oraz jak zwykle w swoim niepowtarzalnym własnym stylu.
Happiness – kluczowe słowo marki Hübsch
Kluczowym słowem zakorzenionym w filozofii Hübsch jest angielskie „happiness”. W tłumaczeniu na polski jest to najczęściej „szczęście” lub „uszczęśliwienie”. Myślimy jednak, że aby lepiej oddać sens tego słowa w produktach tej marki, sensowniej będzie przytoczyć dodatkowo tłumaczenia: „pomyślność” oraz „błogostan”. Hübsch wierzy bowiem, że potrafi stworzyć ten magiczny „happiness”, projektując wysokojakościowe produkty w unikalnym stylu i oferując najlepsze wsparcie oraz codzienny serwis. Produkty tej marki mają dzięki temu upiększać otoczenie i wzbudzać w użytkownikach uśmiech na ustach.